Homematic IP: Naprawiono błąd - to był powód

Homematic IP: Naprawiono błąd - to był powód

Homematic IP borykał się z problemami od wtorkowego poranka. Problemy zostały rozwiązane.

Aktualizacja, 19 stycznia, 17:10: Awaria serwera w chmurze Homematic IP została naprawiona według dostawcy. Według oświadczenia dostępnego dla PC-WELT, „niektórzy z naszych klientów ucierpieli” w wyniku awarii. Przyczyną był błąd w konfiguracji zapory u partnera hostingowego. Mówi również:

„Oczywiście od razu szukaliśmy rozwiązania wspólnie z Hockdruck. W międzyczasie (od 16:15) nasi klienci mogą w pełni korzystać z instalacji Homematic IP ponownie Cloud jest aktywny.”

Przepraszamy wszystkich użytkowników, których dotyczy problem, za niedogodności. Fakty zostaną teraz szczegółowo przeanalizowane i zostaną podjęte odpowiednie środki w celu dalszego zmniejszenia prawdopodobieństwa takich awarii. Podkreśla się jednak również: „Ze względu na konstelację systemu Homematic IP wszystkie bezpośrednie łącza w domu działały przez cały czas (również podczas częściowo ograniczonego dostępu do serwera), tylko scenariusze i zdalny dostęp były częściowo ograniczone”.

Oryginalna wiadomość, 19.1. (9:50): Serwery w chmurze Homematic IP przestają działać od wtorkowego poranka. Skargi użytkowników wzrosły na Allestören.de. Tam użytkownicy skarżą się, że nie jest możliwe połączenie między punktami dostępowymi a chmurą. W rezultacie w niektórych przypadkach nie jest już możliwe sterowanie urządzeniami inteligentnego domu. Na przykład jeden z użytkowników zgłasza: „Od dzisiejszego ranka nie było połączenia z Internetem. Ponieważ zablokowałem niektóre elementy sterujące, nie mogę już ręcznie uzyskać dostępu do termostatów. Nie brałem tego pod uwagę podczas konfigurowania systemu. Cholera”.

W związku z obecnymi niższymi temperaturami w Niemczech jest to bardzo irytujący problem… Niektórzy użytkownicy zgłaszają, że ponowne uruchomienie mogłoby pomóc. Jednak ta wskazówka nie zawsze pomaga. Jeden z użytkowników, których to dotyczy, wyjaśnia krótko po 9:30: „AP świeci na niebiesko, ale sterowanie nie jest możliwe, urządzenie odłączone od zasilania i podłączone ponownie po czasie oczekiwania. Tylko żółto-pomarańczowy, infolinia stale obsługiwana, witryna niedostępna”.

W niektórych przypadkach strona internetowa Homematic IP również nie była dostępna podczas naszych testów. Producent wypowiedział się już na Facebooku. W jednym z artykułów napisano: „Od dzisiejszego ranka otrzymujemy więcej zgłoszeń o awariach serwera w chmurze Homematic IP. Oczywiście pracujemy bez przerwy, aby to naprawić. Obecnie dotyczy to tylko niektórych użytkowników. Chcielibyśmy skorzystaj z okazji, aby skorzystać z okazji, aby pokryć powstałe niedogodności. Przepraszamy. Jak tylko otrzymamy nowe informacje, poinformujemy Cię tak szybko, jak to możliwe. " Homematic IP Test: Smart Home z kontaktem drzwiowym, termostatem grzewczym, czujnikiem dymu

Tags
Author
Karolina Kanas

Leave a Reply