Prawidłowe korzystanie z wyszukiwarki Google — porady i wskazówki dotyczące wyszukiwania w Internecie!

Prawidłowe korzystanie z wyszukiwarki Google — porady i wskazówki dotyczące wyszukiwania w Internecie!

W Niemczech wiele osób korzysta z wyszukiwarki Google kilka razy dziennie, aby znaleźć drogę do określonych treści w Internecie lub przeszukiwać aktualne wiadomości i informacje podstawowe. Zwłaszcza robiąc zakupy online, większość internautów zaczyna od zapytania w Google, aby znaleźć odpowiednie sklepy i produkty internetowe. Ale mało kto zna mechanizmy działania wyszukiwarki. Bardzo niewielu użytkowników prawidłowo korzysta z wyszukiwarki Google. Po wprowadzeniu wyszukiwanego hasła wiele osób polega na pierwszym wyświetleniu w wynikach wyszukiwania.

zawartość

1. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek wpływa na pozycję w wyszukiwarkach Google

2. Pandemia skłoniła wielu przedsiębiorców do biznesu online

3. Nigdy nie jesteś pierwszym, który wpisuje wyszukiwane hasło w Google

4. Użyj symboli wieloznacznych i operatorów, aby uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania

5. Wniosek: dobre wyszukiwanie w Google wymaga czasu 5.1 Porównywarki są praktyczne, ale nie są idealnym rozwiązaniem. Podobne artykuły:

5.1 Portale porównawcze są praktyczne, ale nie są idealnym rozwiązaniem

Podobne artykuły:

To, które wyniki wyszukiwania kończą się na szczycie rankingu w wyszukiwaniu Google, nie jest ani zbiegiem okoliczności, ani pozostawione same sobie. Wysoka pozycja w Google może przynieść stronie miliony kliknięć, klientów i wysoką sprzedaż. Dlatego większość firm korzysta z różnych narzędzi marketingowych w Internecie, aby uzyskać najlepszą możliwą pozycję dla odpowiedniego zapytania w Google. Żadna firma nie chce pozostawiać przypadkowi, że potencjalni klienci są kierowani na określone strony.

Większość internautów nie zdaje sobie sprawy, że pieniądze popłynęły już z góry, aby użytkownik mógł dokonać określonego kliknięcia. Wiele osób ufa wynikom wyszukiwania w Google i dlatego polega również na pierwszym wyniku zapytania. A efektem jest bardzo często – i prawie zawsze w przestrzeni e-commerce – płatna reklama.

Uważaj na reklamy!

Reklamy są często oznaczane jedynie małą czcionką o niskim kontraście, co utrudnia ich odróżnienie od bezpłatnych wyników wyszukiwania. Dlatego z punktu widzenia konsumenta ślepe klikanie w reklamę jest często złym sposobem, jeśli chcesz tanio robić zakupy lub korzystać z usługi w Internecie. Aby uzyskać doskonały wynik wyszukiwania w Google, konsumenci mają bardzo różne opcje.

Podczas wyszukiwania w Google należy pamiętać o kilku zasadach. Z tego powodu poniżej stworzyliśmy mały przewodnik, który wesprze Cię wieloma praktycznymi wskazówkami i poradami dotyczącymi Twojego następnego wyszukiwania w Google. Wyjaśniamy również mechanizmy, które decydują o rankingu niektórych zapytań. W ten sposób będziesz w stanie uczynić następne wyszukiwanie w Google znacznie bardziej ukierunkowanym i szybciej wyświetlić uczciwe i interesujące wyniki wyszukiwania.

1. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek wpływa na pozycję w wyszukiwarkach Google

Tak zwana optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, w skrócie SEO, jest obecnie wykorzystywana przez globalnych graczy, a także firmy regionalne, aby uzyskać decydującą przewagę podczas wyszukiwania Google. Wiele firm korzysta z SEO (z angielskiego dla Search Engine Optimization), aby przejść do przodu w rankingu wyników wyszukiwania w Google, a tym samym przyciągnąć więcej potencjalnych klientów do własnej witryny.

Linki zwrotne, które są rozprowadzane na wielu stronach internetowych, pozwalają na umieszczenie własnej strony internetowej w większym stopniu w centrum uwagi klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Dzięki linkom zwrotnym i nowoczesnej strategii marketingowej można wpływać na ranking z korzyścią dla firmy. Agencje marketingowe, takie jak profesjonaliści wokół Patricka Tomforde, stały się zatem ważnym partnerem dla wielu firm, aby skutecznie pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż.

2. Pandemia skłoniła wielu przedsiębiorców do biznesu online

Ponieważ SEO prawie zawsze sprawdza się nie tylko w teorii, ale także w praktyce, odpowiednie kampanie marketingowe stały się ważnym narzędziem do lepszego poznania własnej firmy i zwiększenia sprzedaży. Zwłaszcza pandemia korony sprawiła, że ​​biznes internetowy stał się ważnym rynkiem sprzedaży dla wielu, w tym dla mniejszych firm, tak więc środki marketingowe nie mogą być obecnie zaniedbywane, aby nie zostać w tyle przez dużą konkurencję.

Dla klientów oznacza to coraz bardziej, że nie tylko pierwsze wyniki wyszukiwania powinny odgrywać rolę w decyzji o zakupie, ale wyniki wyszukiwania na ostatnich stronach powinny być również brane pod uwagę w wyszukiwarkach Google. W przeciwieństwie do klasycznych środków reklamowych, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek całkowicie zaciera różnicę między swobodnym wyborem potencjalnego klienta z zamiarem zakupu a ukierunkowanym nakierowaniem tej osoby na produkt.

Pierwszy wniosek: Gdy tylko potencjalny klient ma zamiar dokonać zakupu, pytaniem nie jest już czy, ale tylko gdzie docelowo zakup zostanie zrealizowany, czyli jaki sklep internetowy i na jakiej platformie generuje sprzedaż.

Jest to duża zaleta dla firm, dlatego często wystarczy mieć najwyższą pozycję w Google, aby przyciągnąć potencjalnych klientów na własną stronę internetową. Nowoczesne kampanie digitalizacyjne i marketingowe w marketingu internetowym mogą znacząco poprawić ruch na stronie.

Konsekwencja dla konsumenta: Internauci powinni liczyć się z tym, że większość zapytań w wyszukiwarce Google opiera się na różnych działaniach marketingowych, które znacząco poprawiły ranking strony. Trudno jest znaleźć się na szczycie zaciekłej konkurencji bez aktywnych działań w Google!

3. Nigdy nie jesteś pierwszym, który wpisuje wyszukiwane hasło w Google

Nawet po wpisaniu kilku liter w polu wyszukiwania w Google, internauci otrzymują różne sugestie wyszukiwania określonych haseł lub fraz. Jeśli skorzystasz tylko z tych sugestii, zwykle będziesz otrzymywać wyniki wyszukiwania tylko z witryn, które już cieszą się wysokim poziomem świadomości marki. Ponieważ duże firmy co roku inwestują miliony, aby analizować zachowania użytkowników w wyszukiwarkach oraz poznać najczęstsze frazy i kombinacje słów. Następnie Twoje własne strony internetowe są optymalizowane w taki sposób, aby pozycjonowały się najlepiej dla dokładnie tych kombinacji i zapytań.

Dlatego powinieneś zaprojektować swoją wyszukiwarkę Google tak precyzyjnie i indywidualnie, jak to tylko możliwe. Możesz dodatkowo zoptymalizować wyszukiwanie Google, korzystając z różnych opcji ustawień oferowanych przez wyszukiwarkę za pośrednictwem jej filtrów.

WSKAZÓWKA: Pozycja menu opcji wyszukiwania u góry umożliwia wyraźne zawężenie zapytania. Ponadto istnieją również parametry wyszukiwania, za pomocą których można jeszcze bardziej zawęzić wyszukiwanie podczas jego wprowadzania.

4. Użyj symboli wieloznacznych i operatorów, aby uzyskać lepsze wyniki wyszukiwania

Jeśli szukasz bardzo konkretnych rzeczy w Internecie, ale tylko częściowo znasz dokładny termin, sensowne jest użycie symbolu zastępczego w postaci symbolu *. Poszukiwanie przepisów, ubrań, filmów czy konkretnego miejsca na wakacje można przeprowadzić znacznie szybciej i dokładniej. Istnieje wiele innych tak zwanych operatorów wyszukiwania, których możesz użyć, aby wyszukiwanie w Google było znacznie bardziej precyzyjne. Sposób korzystania z takich operatorów Google wyjaśniono tutaj na przykładach.

Wyklucz hasła z wyników wyszukiwania

Dość często podczas wyszukiwania w Google otrzymujesz wyniki wyszukiwania, których tak naprawdę nie potrzebujesz. Na przykład, jeśli szukasz informacji o określonych produktach lub usługach, nie potrzebujesz żadnych wyników dotyczących rozszerzeń produktów lub podobnych usług, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistym zapytaniem.

W takim przypadku rozszerzona funkcja wyszukiwania umożliwia kategoryczne wykluczenie niektórych wyników wyszukiwania w celu znalezienia tylko interesujących wyników wyszukiwania. Możesz również ukryć obraźliwe treści w Internecie w przypadku niejednoznacznych terminów, wpisując składnię „safesearch:” przed wyszukiwanym terminem. Czasami konieczne jest również wyłączenie trybu Safesearch. Jak to zrobić, wyjaśniono tutaj.

5. Wniosek: dobre wyszukiwanie w Google wymaga czasu

Zakupy w Internecie są bardziej popularne niż kiedykolwiek. To przede wszystkim sklepy internetowe chcą za pomocą różnych środków marketingowych przyciągnąć na własną stronę więcej klientów. Ale klienci szukają przede wszystkim najniższej ceny w Internecie. Z reguły jednak spotykasz się wtedy z reklamami lub trafiasz na portale porównujące ceny.

5.1 Portale porównawcze są praktyczne, ale nie są idealnym rozwiązaniem

Takie portale porównujące są bardzo praktyczne, ale mają jedną zasadniczą wadę: prawie zawsze zawierają jedynie listę dealerów i sklepów, które płacą prowizję dostawcy porównywarki cen za dokonanie zakupu.

Aby faktycznie znaleźć tutaj tanie oferty, wskazane jest, aby poświęcić trochę czasu na szukanie określonych produktów i uważnie przejrzeć różne wyniki wyszukiwania, a także spojrzeć na stronę 2 lub 3 wyników wyszukiwania. Tylko ci, którzy porównują ceny i oferty w Internecie, mogą znaleźć okazję.

50 ocen

Podobne artykuły:

Dlaczego wizytówka Google Moja Firma dla każdej firmy...

Strona startowa: Doświadczenia z dyskretną wyszukiwarką

Alternatywa Google: portret czterech wyszukiwarek

elgooG: Co kryje się za mylącą wyszukiwarką?

Resolwer DNS: z adresu IP do strony internetowej

Walka z cyfryzacją: jak uzyskać większy ruch dla ...

FIDO2: Tak działa logowanie bez hasła

Skończ z papierowym bałaganem: aplikacja do robienia notatek...

Aplikacja Okazje: najlepsze okazje w porównaniu do aplikacji

Alternatywa w sklepie Google Play: najlepsze aplikacje w porównaniu

Tags
Author
Karolina Kanas

Leave a Reply